Od kilku dni, można składać prace konkursowe na plakat dotyczący 60. KFPP w Opolu. Organizatorem tego przedsięwzięcia jest Prezydent Miasta Opola z siedzibą w Urzędzie Miasta w Opolu, z kolei współorganizatorem jest Telewizja Polska S.A.
Konkurs, skierowany jest przede wszystkim do artystów, grafików, plastyków, absolwentów, którzy ukończyli szkołę artystyczną, ale także do studentów i osób, które ukończyły 18 rok życia. Hasło tegorocznego konkursu, to „Opole 60”, a każdy uczestnik, może zgłosić tylko jedną pracę konkursową. Projekty, można składać do 4 maja br. na adres promocja@um.opole.pl z dopiskiem w temacie maila „Konkurs 60. KFPP”.
Celem tego wydarzenia, jest promowanie jubileuszu 60. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu, który odbędzie się w dniach od 9 do 11 czerwca 2023 roku oraz wyłonienie 3 miejsc, z których jedno, zostanie oficjalnym plakatem Festiwalu. Konkurs, rozstrzygnięty zostanie nie później niż do 12 maja 2023 roku. Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne.
Zapytaliśmy ludzi, co sądzą o konkursie na plakat 60. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu i czy jest to dobry pomysł, żeby takie wydarzenia organizować:
Więcej informacji można odnaleźć na oficjalnej stronie Przebojowe Opole, gdzie znajdują się również karty zgłoszeniowe oraz regulamin konkursu.
Olivia Turek
Fot.: Pixabay